outfits

dinsdag 15 april 2014

Wave after wave

Heeeeey allemaal,

Zondag heb ik weer voor het eerst op het strand gegeten , het was heerlijk weer! Het waaide hard en er waren hoge golven. Het was nog wel iets te koud om in een kort broekje te gaan, maar het was met een warme trui best wel te doen!
Ik kan echt niet wachten op de warme zomer avonden, picknicken op het strand en de zoute haren. Maar dat moment is er voor mij misschien wat sneller want, ik heb over een kleine week vakantie, ik heb er zo veel zin in! Ik ga waarschijnlijk de tweede week naar Italiƫ, daar ga ik lekker eten, want ik houd ontzettend van Italiaans eten en vooral heel erg van de zon genieten en oja veel zwemmen. Nou nu nog even volhouden!

Byeeeee byeeeeee XOXO







Jasje - ZARA
Trui - Hugo by Hugo Boss
Broek - ZARA
Schoenen - Nike Roshe Run
Bril - Vintage





Geen opmerkingen:

Een reactie posten