outfits

donderdag 31 juli 2014

BACK HOME

HEY HEY HEY

Ik ben er weer hoor!  Vandaag was de eerste dag in ons zonnige landje. Het voelt goed om weer thuis te zijn, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik New York ook wel mis! Elke ochtend opstaan en  ontbijten in Bryant Park en daarna door Central Park lopen, de verkoelde metro's en ook vooral de sfeer. In New York is alles zo groot en heftig, terwijl de mensen ook weer heel relaxed zijn. Jammer genoeg moet ik nog even wachten voordat ik oud genoeg ben en er mag wonen ;)
Genoeg over New York, vandaag ben ik  gaan wandelen in de duinen met mijn zusje en mijn  camera  dus ik kon het natuurlijk niet laten om blogfoto's te maken ;)  Ook hebben we wat filmpjes, die je hieronder kan bekijken.
Ik heb mijn nieuwe kleding aan, waar ik super blij mee ben!!!!! De kimono is van de Kate Moss for Topshop collectie, deze collectie is al een tijdje geleden uitgekomen. De collectie is heel gaaf, al Kate Moss haar eigen iconische kledingstukken zitten in de collectie met andere materialen. Je moet het zeker even bekijken...klik hier --->  Topshop Kate Moss collectie

Veel kijk plezier, NOOOOR












White shirt - Brandy & Melville
Kimono - Kate Moss for Topshop (here)
Shorts - BDG
Booties - Opening Ceremony
Ring - H&M





Geen opmerkingen:

Een reactie posten