outfits

vrijdag 17 oktober 2014

You and me should take a V A C A Y

H E E E Y,

Eindelijk vakantie! Na zeven weken hard werken hebben we weer een weekje pauze. Ik ga helaas niet op vakantie, maar dat vind ik aan de ene kant ook weer fijn. Nu heb ik namelijk tijd voor dingen die ik normaal moet uitstellen vanwege school :)  Vandaag ging ik met een vriendinnetje naar de stad om het te vieren.  Zo'n weekje vrij is altijd heel fijn alleen het vliegt om, dus daarom moet je er extra erg van genietennnnn ;)
Even over de outfit, de trui is van KENZO en ik ben er ontzettend blij mee!!! In New York ben ik naar het winkeltje Pixie Market geweest en daar heb ik dit rokje gekocht. Soms heb je gewoon zin in iets anders en daarom had ik dit bij elkaar gezocht.

Heel veel plezier als je vakantie hebt en anders natuurlijk ook XXXXX



Knitwear - KENZO
Skirt - Pixie Market
Shoes - Stan Smith (adidas)


\






Fotograaf en lieve vriendin GIGI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten