outfits

donderdag 6 november 2014

No boyfriend just jeans!

Hola amigos,

hoop dat alles goed met jullie gaat? Sorry voor mijn lange afwezigheid. Ik heb eindelijk weer tijd om iets te schrijven. Een paar weken geleden heb ik met een vriendin foto's gemaakt en ik wilde die nog graag met jullie delen. Het is niet heel bijzonder alleen vind ik de foto's zo mooi vanwege het warme licht. De winter is namelijk in zicht en ik merk elke dag dat het weer een tikkeltje kouder wordt. Toen ik deze foto's zag moest ik weer even denken aan die warme na zomer. Het is namelijk snel gegaan en het duurt niet lang meer voor we de schaatsen uit de berging kunnen halen ;) Ik heb echt zin in de winter en vooral in de feestdagen, maar voor dat het zo ver is ga ik nog maar lekker van het Hollandse regenweer genieten.
Nu even over de broek die ik op de foto's draag. Deze broek is van de Zara en het model heet boyfriend. Ik ben dol op deze broek, want hij heeft iets heel stoers, maar tegelijkertijd ook iets vrouwelijks. Je kan de broek ook overal mee combineren, met een wit overhemd en nikes, met hakken en natuurlijk met espadrilles en een glitter jasje ;)

Veel plezier met kijken en tot snel!!!

Adiosssssss XXXX Noor





Boyfriend jeans - ZARA
Jacket - ZARA
T-shirt - John Galt
Shoes - Steven by Steve Madden






Foto's gemaakt door Gigi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten