outfits

zondag 1 maart 2015

Ride that bike

Hi there,

Het weer wordt steeds beter en mijn humeur daarom ook ;), omdat te vieren ben ik naar het strand gefietst, niets is namelijk mooier dan het strand. Het was nog wel koud dus ik moest mijn jas aanhouden, maar het is een begin. Ik kan niet wachten op de zomer, ik heb zo'n zin om te zwemmen in de zee en dan opdrogen onder de warme zon en blijven hangen zonder op de klok te kijken …. tja zomer …. het klinkt zo goed in de oren. Maar het duurt nog even voordat het zover is,  nu nog even genieten van maart, de maand van de lente, maar natuurlijk ook de maand van de nieuwe collecties. Daarom heb ik in de volgende post mijn favoriete trends op een rijtje gezet. Jaja dat is spannend.

Ich gehe er weer vandoor, toedeledokie XXXXXX



Coat - ASOS
Blouse - Ralph Lauren
Jeans - Current Elliott
Hat - don't know
Shoes - Clarks





Geen opmerkingen:

Een reactie posten