outfits

woensdag 10 juni 2015

The girl with the sailor cap

Holaaaaaaa ,

al heel lang wilde ik een sailor cap en toen ik een tijdje geleden in Amsterdam was heb ik hem eindelijk gevonden, vintage maar liefst. Ik ben er erg blij mee!
Afgelopen donderdag werd ik een jaartje ouder, zestieeen woehoehh! Ik heb een nieuwe lens voor mijn camera gekregen en op dezelfde dag deze foto's gemaakt! Ik ben ontzettend blij met het resultaat. Het is een lens met een vaste brandpuntsafstand, dat betekent een scherpe focus op het object en de achtergrond is onscherp. Zaterdag heb ik een dinertje gegeven en dat was erg gezellig. Nu weer back to reality en weer hard aan de slag voor school :(

Toedelsssss, Noor





Hat- vintage
Sunnies - Ray Ban
Dungarees - Zara
Blouse - Zara
Shoes - Adidas






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten